Citroen C4 tippek, fogyasztói vélemények

Azért hozom létre ezt a blogot, hogy néhány kínálkozó kérdésre választ adjak, vagy épp én is kérdéseket tegyek fel a fent megjelölt témával kapcsolatban

Csatlakozz hozzánk a Facebookon

Címkék

1.6 (1) 110 (1) ambient (1) audio (1) aux (1) box (1) c4 (5) citroen (5) hdi (1) illatosító (2) ipod (1) jack (1) mp3 (1) parkolás (1) parkolóradar (1) tolatóradar (1) usb (1) végsebesség (1) Címkefelhő

És neked mennyi a végsebességed? Citroen C4 1.6 HDI (110)

2011.08.05. 12:46 findmyblog

Mostanában egyszer - kétszer előfordult, hogy kicsit jobban odaléptem a kocsinak, de nem éreztem azt, amit a 2001-es xsara2-nél. Az még elég jól vitte 190 fölött is, ez már gyengült 170 fölött. 179 fölé még nem nagyon vittem, de nem is éreztem úgy, hogy nagyon menne. Ezek után viszont youtuben eltérő eredményeket találtam, nem is egészen tudom mire vélni. Szerinted mi az igazság?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ez a videó már korántsem olyan meggyőző, még az 1.6 benzines sem ment 220 fölé

A bejegyzés trackback címe:

https://citroenc4.blog.hu/api/trackback/id/tr373127851

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása