Citroen C4 tippek, fogyasztói vélemények

Azért hozom létre ezt a blogot, hogy néhány kínálkozó kérdésre választ adjak, vagy épp én is kérdéseket tegyek fel a fent megjelölt témával kapcsolatban

Csatlakozz hozzánk a Facebookon

Címkék

1.6 (1) 110 (1) ambient (1) audio (1) aux (1) box (1) c4 (5) citroen (5) hdi (1) illatosító (2) ipod (1) jack (1) mp3 (1) parkolás (1) parkolóradar (1) tolatóradar (1) usb (1) végsebesség (1) Címkefelhő

Citroen C4 Illatosító - update

2011.08.03. 17:10 findmyblog

Tekintettel arra, hogy épp kifogyott mindkét vaníliás patron és már hiányoltam a jó illatot a kocsiban, telefonon felhívtam a legközelebb eső  Citroen márkakereskedést, (akiknek hirtelen a nevét nem osztom meg, hátha a sztori folytatása miatt kellemetlen lenne nekik) hogy náluk vajon van-e illatosító. 

Készségesek voltak, mondták, hogy van 2 vaníliás. Mondtam, szuper, megyek, de nézzék meg a szavatosságot. Persze lejárt volt, de bíztam benne, hogy találunk megoldást, mondták is, hogy adnak rá kedvezményt és akkor ki lehet vezetni a készletből.

Ezen csak azért lepődtem meg, mert a múltkor nem voltak ilyen rugalmasak, mikor a 2 mangóssal volt ugyanez, de örültem neki, nem forszíroztam. Azt mondták, hogy darabja 2 900 Forint, de nekem így odaadnak kettőt 2 200 Forintért. Itt jegyezném meg, hogy nem tudom mennyi lehet az igazi ára, mert annyi félét hallottam már, ráadásul van 1,2,3 -as kiszerelés is, hogy ügyesen lehessen árazni,

Gondban voltam, mert 3 illat is volt: mangó, bambusz és vanília. A vaníliát ismerem és habár nem kedvencem, de emészthető, konzervatív, szóval nem rossz, de nem olyan jó, mint a mentás. Hezitáltam a mangós és a bambuszos között, a mangós elég erős volt, túl édes, látták rajtam a kétséget és felajánlották, hogy a bambuszosat megszúrják, hogy megszagoljam (ezeket már úgysem adnák el senkinek, vélhetően kevesen vannak, akik külön keresik bele az illatokat..). Megszagoltam és sokkal jobban tetszett a bambusz, hasonlít kicsit az öblítők illatához, de viszonylag enyhe, nem terheli az orrot.

Így vettem két vaníliát, két bambuszt és boldogan távoztam a szalonból - valószínűleg az értékesítő is örült, hogy elsózta az egyébként eladhatatlan patronokat, de mivel hermetikusan zárt, blombált termékről beszéltünk, nem érzem, hogy kár ért volna és egy ilyen hiánypiacon az ember örül, ha bármilyen illatosítóhoz hozzájut..

A bejegyzés trackback címe:

https://citroenc4.blog.hu/api/trackback/id/tr583123215

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása