Citroen C4 tippek, fogyasztói vélemények

Azért hozom létre ezt a blogot, hogy néhány kínálkozó kérdésre választ adjak, vagy épp én is kérdéseket tegyek fel a fent megjelölt témával kapcsolatban

Csatlakozz hozzánk a Facebookon

Címkék

1.6 (1) 110 (1) ambient (1) audio (1) aux (1) box (1) c4 (5) citroen (5) hdi (1) illatosító (2) ipod (1) jack (1) mp3 (1) parkolás (1) parkolóradar (1) tolatóradar (1) usb (1) végsebesség (1) Címkefelhő

Tolató- és parkolóradar C4 - be utólag

2011.07.30. 12:25 findmyblog

Számomra ez volt eddig a legkínzóbb kérdés, mivel még gyári C4-esekben is kevés tolatóradaros verziót láttam, azokat is főleg 3 ajtósokban, két portos kivitelben.

Alapból elég körülményes bármilyen autóba utólagosan tolatóradart beszerelni, mert

a.) nem nagyon van visszajelzés, hogy az utólagosok közül melyik jó

b.) nem nagyon vannak műhelyek, ahol szívesen beszerelik

c.) nem jellemző, hogy fényezhetők lennének, és körülményes dolog 3 helyre rohangálni, mire kész lesz a termék, vagy vállalod, hogy a gyönyörű autódon van 4 fekete pötty, ami sok esetben annyira disszonáns, hogy karóba kéne húzni azt, aki képes volt felszerelni - felszereltetni.

Én már vagy 5 éve ismerem az autoriasztok.hu oldalt, ugyan nagyon messze vannak, még a "határ út"-tól is legalább 20 perc az 1 sávos üllői úton, azonban széles a választék, normálisak a szervizesek, a főnök se vakar le telefonon 3 perc után, nagyon készségesen segít, ráadásul nem a legdrágább terméket akarja rád tukmálni. Azért merem kirakni ide ezt a kis reklámot, mert ha beírod a google-be, hogy tolatóradar, úgyis 1-2. helyen dobja ki őket, az értékelés véleményezés meg nektek segíthet.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A márkaszervízbe, ahova régebben jártam azt mondták, hogy 50 000 Ft (bruttó) a 4 portos hátsó tolatóradar, és pár ezer forintért fényezik színre. Ezt 3 héttel később úgy módosították, hogy 50 000 Ft a hátsó, de nem fényezik színre, mert ez a tolatóradar hatékonyságát rontja.

Én eközben már körülnéztem az autoriasztok.hu-n is, és ott a 8 portos (első - hátsó) SPAL beépítéssel szintén 50 000 Ft-ba került. Felhívtam őket, azonban akkor még nem volt szerződésük fényező műhellyel, nekem kellett volna keresni egyet, elvinni, visszahozni...nem tetszett a macera.

 

Az én autómon minden színre fényezett, a tükrök és az összes műanyag is, ezért fel sem merült, hogy ne fényeztessem le. Az alacsonyabb felszereltségeknél több fekete műanyag is van, így talán kevésbé zavaró, ki-ki maga döntse el.

Szerencsére juniusra szerződést kötöttek egy fényező üzemmel, így megoldódott a gordiusi csomó, először elmentem, kifizettem a szett árát, akkor készségesen elvitték helyettem egy fényező üzembe, ahol 15 000 Ft + áfa áron lefényezték mind a 8 portot az első vontató fedő alapján.

Kicsit féltem, hogy el fog ütni, vagy csúnyák lesznek a portok, de 1 hete visszamentem a műhelybe beszerelésre, és 3 órás szerelés után örömmel konstatáltam, hogy gyönyörű lett, sokkal szebb, mint a gyári a 3 ajtósoknál, egyáltalán nem csúnya, maximálisan beleillik az autóba, elöl is hátul is.

Nem csak esztétikailag, funkcióonálisan is tökéletesen működik, kb 20-30 centiméternél kezd sípolni. Nagyon ajánlom mindenkinek, aki sokszor parkol két kocsi közé, vagy a kertbe farral áll be. Én személy szerint sajnos megkarcoltam a műanyagot a bokrok kiálló ágaival, így nekem megtérült volna már hamarabb beszereltetni.

Ha bármilyen kérdésetek van a radarral kapcsolatosan, készséggel állok a rendelkezésetekre. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://citroenc4.blog.hu/api/trackback/id/tr333111612

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása