Citroen C4 tippek, fogyasztói vélemények

Azért hozom létre ezt a blogot, hogy néhány kínálkozó kérdésre választ adjak, vagy épp én is kérdéseket tegyek fel a fent megjelölt témával kapcsolatban

Csatlakozz hozzánk a Facebookon

Címkék

1.6 (1) 110 (1) ambient (1) audio (1) aux (1) box (1) c4 (5) citroen (5) hdi (1) illatosító (2) ipod (1) jack (1) mp3 (1) parkolás (1) parkolóradar (1) tolatóradar (1) usb (1) végsebesség (1) Címkefelhő

Illatosító rendszer a Citroen C4-ben – tudtad hogy van?

2011.08.01. 16:31 findmyblog

Menta, vanília, mangó. 

Nekem eddig ezekkel az illatokkal sikerült közelebbi kapcsolatba kerülnöm. A kérdés lehet, hogy felesleges, de ugye tudjátok, miről beszélek?

Az Ambiance belsőtér illatosítóról.

A Citroen kitalált egy zseniális megoldást a már régóta zavaró, túl hétköznapi és sokszor túlzottan intenzív Wunderbaumok helyett. Én személy szerint több rosszat tudnék mondani a Wunderbaumról, mint jót: nem tudod hova szerelni – tükrön zavar, hátsó ajtón kevéssé érezni, nem tudod hatékonyan beosztani – hol több lóg ki a zacsiból, mint kéne, hol semmit nem érezni, ráadásul ronda is a zacskó.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Erre jött a válasz a Citroentől: saját illatosító rendszert fejlesztett ki. Az illatosító az autó saját rendszerét használja és ő maga is adagolja, így nem fullad meg az, akinél van és nem zavarja a kilátást sem. Ha azt hitted, hogy az anyós ülés levegőáramlását középen a jobb oldali kapcsolóval kell szabályozni, hát ki kell ábrándítsalak: az a „tekerő” szabályozza a patronből kiáramló illatanyag erősségét. Vigyázni kell, mert ha ezt az ember maxon tartja, akkor képes elég hamar elpárologni az egyébként nem olcsó anyag.

Sajnos itt is kiderül, hogy habár szépnek tűnik, mégsem így működik a világ. Ugyanis a luxust meg kell fizetni, márpedig ez luxus. Az illatok kifinomultak, nem erősek, nem bántók, látszik, hogy foglalkoztak velük. Ez az árba is beépült, hiszen el kell választani valahogy a citroen saját fejlesztését a Wunderbaum minőségtől.

Az árak bemondásos és szimpátia alapon működnek, így például az egyik márkakereskedésnél 3 300 Ft lett volna a 3 mangós (de mint kiderült, van lejárati dátumuk, amin mi már kívül voltunk, így a gép nem adta ki én meg hoppon maradtam). Ezt követően sikerült 3 000 Ft-ért szert tennem két vaníliásra, de miután beszélgettem az értékesítővel, kaptam egy kis diszkontot és kb. 2 600 – 2 700 Ft-ért megkaptam a termékeket, vélhetően, mert szimpatikus voltam.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nem egyértelmű, de még így is örülhettem, hogy ~ 3 000 Ft-ért kaptam 2-3 illatosítót, ugyanis a magyar ember annyira nem becsüli ezt a lehetőséget, hogy a márkaszervizektől minimális mennyiséget vesznek éves szinten, és nekik csak nagyobb tételben lehet rendelni, ami meg ugye lejár, így főleg előzetes rendelésre hoznak be, de azt sem szívesen.

Állítólag létezik egy olyan csomag is, amiben 3 van (vanília,mangó, menta), az én kocsim előző tulajdonosa még vett ilyet, de ma már akárhogy kutattam, nem találtam.

Habár 2-3x többe kerül, mint a Wunder én mégis azt mondom, jobban megéri, kifinomult, nem zavar, csak beül az utas és érzi, hogy jó illat van, nem vágja fejbe és nem kelti egy taxi hatását az autónk. Remélem sikerült meggyőznöm titeket, és mostantól ellepik a patronok a márkaszervizeket. J

 

A bejegyzés trackback címe:

https://citroenc4.blog.hu/api/trackback/id/tr1003117496

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Czomba Sándor 2016.03.07. 14:19:10

Bocsánat a zavarásért. C4 illatosítót csak Citroen szervizben kaphatok? Előre is köszönöm válaszokat.
Sanya
süti beállítások módosítása