Citroen C4 tippek, fogyasztói vélemények

Azért hozom létre ezt a blogot, hogy néhány kínálkozó kérdésre választ adjak, vagy épp én is kérdéseket tegyek fel a fent megjelölt témával kapcsolatban

Csatlakozz hozzánk a Facebookon

Címkék

1.6 (1) 110 (1) ambient (1) audio (1) aux (1) box (1) c4 (5) citroen (5) hdi (1) illatosító (2) ipod (1) jack (1) mp3 (1) parkolás (1) parkolóradar (1) tolatóradar (1) usb (1) végsebesség (1) Címkefelhő

Bemutatkozás

2011.07.30. 12:20 findmyblog

Sziasztok!

A blogot azért hoztam létre, mert a Citroen C4 alapból nem egy Suzuki, így ha bármilyen információra van szüksége az embernek, max a google első 3 találata között talál releváns választ, de inkább csak részinformációt a problémájára vonatkozóan. Nekem egy Citroen C4 SX Plus felszereltségű autóm van, 1.6 HDI motorral, így amit írok, rá vonatkozik. Meggyőződésem, hogy a legtöbb információ tekinthető univerzálisnak, leszámítva olyan szempontokat, hogy alacsonyabb felszereltségnél nem minden elem fényezett, esetleg butább a kijelző (bár ilyet még csak külföldi verzióban láttam).

Hiába az SX Plus felszereltség, én telhetetlen vagyok, így mindig igyekszem kicsit "tuningolni a verdát" - ezért kutatok mindig információk után, ezért született ez a blog is. A téma természetéből adódóan nem fogok naponta posztolni, de amikor érdekes infóm van, mindig felrakom. Az elején egyszerre fog jönni több poszt, hisz az elmúlt félévből vannak ötletek, képek.

Üdv.,

Zsolti

 

A bejegyzés trackback címe:

https://citroenc4.blog.hu/api/trackback/id/tr883111602

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása